23, 24 & 25
april 2024

Het SALTO WECOSYSTEM: Een nieuw merk-DNA voor de toekomst van geavanceerde toegang

Nieuws

Het SALTO WECOSYSTEM: Een nieuw merk-DNA voor de toekomst van geavanceerde toegang

26/03/2024

SALTO WECOSYSTEM: een nieuw tijdperk voor slimme toegang Salto Systems onthult met trots het SALTO WECOSYSTEM, een nieuw merkplatform dat zijn kernmerken - Salto, Gantner en het onlangs geïntroduceerde Vintia - samenbrengt om de digitale transformatie van toegangs- en identiteitsbeheer te leiden. Deze strategische stap brengt een breed scala aan innovatie-expertise samen in één ecosysteem van het merkplatform en betekent een belangrijke sprong voorwaarts in de toegangscontrole-industrie.

Het SALTO WECOSYSTEM belichaamt de toewijding aan innovatie van elk SALTO bedrijf en toont de collectieve kracht van slimmere toegang tot plaatsen, ervaringen en mogelijkheden. Door het herdefiniëren van haar merkplatform en het vestigen van kernmerken onder de paraplu van een enkel merkplatform ecosysteem, wil SALTO een meer duurzame en verbonden toekomst bevorderen, gedreven door de kracht en expertise van elk merk.

Onder het SALTO WECOSYSTEM draagt elk merk zijn unieke sterke punten bij en speelt het een vitale rol in deze gemeenschappelijke missie:

- Gantner ontwikkelt betrouwbare en slimme identificatie-, toegangs-, cashloze betaal- en lockeroplossingen die bedrijfsprocessen automatiseren en digitaliseren en de efficiëntie en veiligheid van organisaties optimaliseren.

- Salto blijft toonaangevend op het gebied van baanbrekende technologie voor toegang tot gebouwen, identiteitsbeheer en elektronische vergrendeling die zorgt voor een veilige, slimme en naadloze gebruikerservaring.

- Vintia, de meest recente toevoeging aan het ecosysteem van het merk, is gespecialiseerd in innovatieve ticketing- en boekingssystemen die een revolutie teweegbrengen in de klantervaring in de vrijetijds- en attractiesector.

Aznar Sethna, CSMO van SALTO, deelt het volgende: "Het verenigen van onze belangrijkste merken - Salto, Gantner en Vintia - onder het SALTO WECOSYSTEM weerspiegelt onze toewijding aan het leveren van uitgebreide maar verschillende oplossingen en diensten die de toegang verbeteren, activiteiten stroomlijnen en de gebruikerservaring verbeteren in een breed scala van industrieën. Dit nieuwe ecosysteem van het merkplatform maakt een meer samenhangende marktbenadering mogelijk en creëert meer waarde voor onze partners die de sterke punten van elk merk kunnen gebruiken om innovatieve oplossingen te leveren. De mogelijkheid om verschillende oplossingen, technologieën en merkeigenschappen te behouden, terwijl ze elkaars synergieën delen en mogelijk maken, is een bewijs van de kracht van het SALTO WECOSYSTEM als geheel en de samenwerkingsgeest die binnen elk merk wordt gekoesterd'.

Marc Handels, medeoprichter en CTIO van SALTO, voegt hieraan toe: 'SALTO heeft een toewijding aan de duurzame levering van onze producten. We zullen deze focus voortzetten in het SALTO WECOSYSTEM en beloven praktijken te integreren die ons helpen een veiligere, onderling verbonden wereld te leveren die een positieve invloed heeft op toekomstige generaties'.

De lancering van het SALTO WECOSYSTEM gaat gepaard met een nieuwe visuele identiteit - inclusief logo, kleurenschema en typografie - die geleidelijk zal worden doorgevoerd in alle bedrijfsmaterialen, productverpakkingen en branding.

Ga voor meer informatie over het SALTO WECOSYSTEM en onze reis om toegang en identiteitsbeheer opnieuw te definiëren naar www.saltowecosystem.com.

Deze website gebruikt cookies om je een betere ervaring te bieden terwijl je deze site bezoekt. Meer info over cookies